Ossi Pirinen palaa Tahkon valmentajaksi

Ossi Pirinen on valmennustiimin vahvistus ensi kaudelle

Tahkon valmennuskeskuksen urheilijat saavat ensi kaudelle valmennukseen kokemusta ja vahvuutta, kun valmentajan saappaisiin hyppää Ossi Pirinen. Ossi on monelle tahkolaiselle tuttu kasvo, sillä hän on aiemminkin toiminut Tahkon valmennustiimissä. Ossi tuo mukanaan varmuutta ja esimerkkiä intohimollaan alppilajeja kohtaan. Pirinen työskentelee tällä hetkellä Kuopio Ski Clubissa ja aloittaa Tahkolla elokuussa. Toisen valmentajan haku on aktiivisesti käynnissä ja valinta vahvistetaan pian.

Tahkon valmennuskeskuksen yläkoulutoiminta tulee jatkumaan ensi kaudella, vaikka Talent -tiimin valmennuksessa tapahtuukin muutoksia. Yläkoulutoiminta on valmennuskeskukselle tärkeä kanava saada nuoret urheilijat mukaan Tahkon yhteisöön jo hyvissä ajoin. Tahkon Talentin valmentajan valinnasta tiedotetaan pian.

Vaikka muutoksia on ilmoilla aiempaa enemmän, Tahkovuoren koulutus- ja valmennuskeskuksen yhdistyksen hallitus haluaa muistuttaa, että tavoitteena on edelleen jatkaa Suomen ykkös-alppikouluna entistäkin vahvempana.

Lisätietoja: /Saara Karkulahti /Hallituksen puheenjohtaja
saara.karkulahti@kuopio.fi